Liga (Guld)

Afskaf passwordet med SmartSignatur

SmartSignatur giver en suveræn simpel brugeroplevelse og stærk 2-faktor sikkerhed samtidig. Og som prikken over i'et kan løsningen også bruges til dørkort. 

SmartSignatur hjælper medarbejdere med at kunne legitimere sig selv digitalt, og gør arbejdslivet lettere for både almindelige medarbejdere og it-afdelingen. Med SmartSignatur kan I kort fortalt afskaffe besværlige passwords, og gøre det ultranemt at koble sig på systemerne - og komme ind af døren. 
Helt konkret kobler vi virksomhedens egne brugersystemer sammen, så brugeradgange og -rettigheder lukkes eller opdateres automatisk. 

Forenklingen opnås uden at gå på kompromis med sikkerheden. Og løsningen kan udvides til at gælde adgangskort og meget mere.

Prøv selv hvor let SmartSignatur er - også med dørkort: 
Kig forbi Ligas stand - her kan du prøve et komplet flow med oprettelse, udstedelse af signatur, dannelse af kort, oplåsning af dør og brug af iPad.

Region Midt sparer arbejdstid og administrationstid med SmartSignatur: 
I Region Midt bruger omkring 10.000 medarbejdere SmartSignatur, når de skal logge på NemID med medarbejder-signatur. 

"Det bedste ved SmartSignatur er den fleksibilitet, vi har fået bygget ind i vores systemer," siger Henrik Jordt, leder af Region Midtjylland It Udvikling, Arkitektur og Design. 

Book tid til en demonstration hjemme hos dig selv.
Hvis du er interesseret i at forenkle og forbedre din it-sikkerhed og brugerstyring med SmartSignatur, kan du komme forbi standen og aftale hvornår vi skal komme ud til dig. Vores demonstrationssystem er fuldt mobilt og vi kan vise hele processen med udstedelse, log-på og de-aktivering hos dig og i realtid. Demonstrationen tager cirka 1 time og det er naturligvis uden omkostninger for dig.
Hvis du ikke når forbi, kan du skrive eller ringe til Bjarke Alling på ba@liga.com, 40 13 91 05

 

 

Læs mere om Liga